سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خنجِ بیدار
منوی اصلی
مطالب پیشین
وصیت شهدا
لینک دوستان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 0
  • بازدید دیروز : 2
  • کل بازدید : 27557
  • تعداد کل یاد داشت ها : 9
  • آخرین بازدید : 103/1/31    ساعت : 12:42 ص
درباره ما
خنجِ بیدار[0]

اینجا محلی است برای معرفی و ارتباط وبلاگ نویسان شهرستان خنج واقع در استان فارس. شعار ما عدالت است و هدفمان پیشرفت شهرستان خنج. از کلیه دوستان وبلاگ نویس خنج دعوت می کنیم تا در جمع صمیمی اعضای ما حاضر شوند. در این وبلاگ قصد داریم از نقاط قوت و ضعف شهرستان خنج بگوییم و این همکاری شما وبلاگ نویسان خنجی را می طلبد. بر سر آنم که گر ز دست برآید/ دست به کاری زنم که غصه سرآید/

ویرایش
جستجو


لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی
ابر برچسب ها
جمعه 92/3/3
نوشته شده توسط : خنجِ بیدار

وبلاگ "خنجِ بیدار" مکانی است برای تمامی وبلاگنویسان شهرستان خنج. چه کسانی که در روستا و چه کسانی که در شهر زندگی میکنند.

قصد داریم یک بانک وبلاگی قوی از وبلاگ های فعال شهرستان خنج درست نماییم. هدف اصلی ما در این وبلاگ، پرداختن به نقاط قوت و ضعف شهرستان می باشد. قصد داریم به پیشرفت شهرستان کمک کنیم و این قصد ما، همکاری شما را می طلبد.

متاسفانه شهرستان خنج در عرصه اینترنت، فضای مجازی و وبلاگ نویسی، شهرستانی ضعیف می باشد. آمده ایم تا شهرستان خنج را در این عرصه فعال نماییم و باز به همکاری شما نیازمندیم.

یکی از اهداف ما، شبکه سازی وبلاگی می باشد. بدین صورت که تمامی وبلاگ های فعال شهرستان را شناسایی و آدرس آنها را در این وبلاگ قرار دهیم. یکی از فواید شبکه سازی این است که مطالب ارسالی ، بیشتر دیده می شوند و البته اثرگذاری بیشتری نیز خواهند داشت.

به طور مثال هنگامی که شما یک مطلب در وبلاگتان قرار می دهید، مطلب شما به وسیله این وبلاگ به وبلاگ های دیگر نیز معرفی خواهد شد و علاوه بر انتشار در این وبلاگ، در سایر وبلاگ های شهرستان نیز انعکاس داده خواهد شد.

از شما میخواهیم ما را تنها نگذاشته و ما را همراهی نمایید.

در قسمت نظرات همین پست، درخواست خود را مطرح نمایید. باتشکر.




برچسب ها : خنج  , شهرستان خنج  , خنج بیدار  ,


مطلب بعدی : کنسرت علیرضا روزگار!        مطلب قبلی : درباره خنج ...