سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خنجِ بیدار
منوی اصلی
مطالب پیشین
وصیت شهدا
لینک دوستان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 1
  • کل بازدید : 27491
  • تعداد کل یاد داشت ها : 9
  • آخرین بازدید : 103/1/9    ساعت : 7:8 ع
درباره ما
خنجِ بیدار[0]

اینجا محلی است برای معرفی و ارتباط وبلاگ نویسان شهرستان خنج واقع در استان فارس. شعار ما عدالت است و هدفمان پیشرفت شهرستان خنج. از کلیه دوستان وبلاگ نویس خنج دعوت می کنیم تا در جمع صمیمی اعضای ما حاضر شوند. در این وبلاگ قصد داریم از نقاط قوت و ضعف شهرستان خنج بگوییم و این همکاری شما وبلاگ نویسان خنجی را می طلبد. بر سر آنم که گر ز دست برآید/ دست به کاری زنم که غصه سرآید/

ویرایش
جستجو


لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی
ابر برچسب ها

به نقل از پایگاه خبری تحلیلی خنج کهن:

بعضی چیزها همیشه در ایران است؛ چند نمونه از آنها:

پراید: تهیه کنندگان سینما و تلویزیون یکی از قشرهای حامی ادامه‌دار بودن تولید این قاتل زنجیره‌ای هستند چرا که اگر آنها چند سال بعد خواستند فیلمی بسازند که یک دوره 20 -30 ساله از تاریخ ایران را روایت کند نیازی به استفاده از ماشین‌های مختلف جهت صحنه آرایی نیست و با 2-3 پراید می‌توانند به خوبی خیابان‌های هر زمانی را بازسازی کنند.

قصه‌های جزیره: بالاخره یکی از 20 شبکه صدا و سیما در یکی از ساعات شبانه روز پیدا می‌شود که مشغول پخش این سریال باشد؛ قصه‌های جزیره تمام نمی‌شود فقط از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شود!

ساخت مصلی تهران: بسیاری از افرادی که دستشان در کار است معتقدند اگر 20 سال پیش یک آجر را در تپه‌های عباس آباد کاشته بودند حتی با استفاده از آبیاری دیم هم الان حداقل یک شبستان، یک حیاط و 2 چشمه سرویس بهداشتی روییده بود که بتوان اسمش را مصلی گذاشت!

صف: یکی از چیزهایی که هیچ‌ وقت در ایران به نوستالوژی تبدیل نمی‌شود صف است چراکه همیشه بهانه‌ای برای در صف ماندن وجود دارد؛ برای اینکه به عمق این موضوع پی ببرید کافی است به این نکته فکر کنید که حتی برای پیش ثبت نام پراید 17 میلیونی هم بعضی‌ها در صف ایستاده‌اند!

رسیدگی به پرونده برخی آقازاده‌ها: البته این مورد بالاخره یک روز تمام می‌شود اما آنقدر طول می‌کشد که با تقریب خوبی می‌توان آن را در این سیاهه قرار داد.

انتظار برای اعزام به حج تمتع: اگر به نظر شما 23 سال انتظار که رئیس سازمان حج اعلام کرده‌اند کم است می‌توانید این بند را ندیده بگیرید!

رضایت 91 درصدی بینندگان از برنامه‌های تلویزیون: حتی اگر سریالی تکراری برای هجدهمین بار بین ساعت 2 تا 3 نیمه شب پخش شود، باز هم طبق بررسی 70 درصد بیننده خواهد داشت و از بین آنها هم بیش از 90 درصد از این سریال اعلام رضایت خواهند کرد!

آرزوی بلیط فروشی الکترونیکی در ورزشگاه‌ها: بنابر برخی سنگ نوشته‌های تاریخی حتی قبل اختراع توپ و حتی خیلی قبل‌تر یعنی پیش از کشف دایره هم برخی مسئولان سازمان لیگ در آرزوی الکترونیکی شدن فروش بلیط در ورزشگاه‌ها بودند.

پرداخت وام زیر 10 میلیون با یک ضامن: بعضی چیزها هست که تغییر دولت‌ها در آن کوچکترین تأثیری ندارد؛ اجرایی شدن بخشنامه بانک مرکزی برای پرداخت وام زیر 10 میلیون توسط بانک‌ها با گرفتن فقط یک ضامن معتبر، از آن جمله است.

مقصر بودن خلبان در سقوط هواپیما: خوبی هواپیما این است که یا تصادف نمی‌کند یا اگر تصادف کرد دیگر کسی زنده نمی‌ماند! خلبان هم جزو همان افراد است و بنابراین به راحتی می‌توان پرونده را مختومه کرد.





مطلب بعدی : یادواره مجازی شهدای شیمیایی از حلبچه تا الغوطه دمشق        مطلب قبلی : نتایج قطعی شورای شهر خنج