سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خنجِ بیدار
منوی اصلی
مطالب پیشین
وصیت شهدا
لینک دوستان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 6
  • کل بازدید : 27499
  • تعداد کل یاد داشت ها : 9
  • آخرین بازدید : 103/1/10    ساعت : 12:51 ع
درباره ما
خنجِ بیدار[0]

اینجا محلی است برای معرفی و ارتباط وبلاگ نویسان شهرستان خنج واقع در استان فارس. شعار ما عدالت است و هدفمان پیشرفت شهرستان خنج. از کلیه دوستان وبلاگ نویس خنج دعوت می کنیم تا در جمع صمیمی اعضای ما حاضر شوند. در این وبلاگ قصد داریم از نقاط قوت و ضعف شهرستان خنج بگوییم و این همکاری شما وبلاگ نویسان خنجی را می طلبد. بر سر آنم که گر ز دست برآید/ دست به کاری زنم که غصه سرآید/

ویرایش
جستجو


لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی
ابر برچسب ها
پنج شنبه 92/3/23
نوشته شده توسط : خنجِ بیدار

به نقل از شیرازه : خیابان ها پر است از پوسترهای رنگارنگ و گوناگونی که هر کدامش از گوشه ای آویزان است یا به جایی چسبیده. امیدوارم که صاحبان این عکس ها و پوسترها حال و روزشان اینگونه نباشد. شهر ما پر است از پوسترها و بنرهایی که صاحبان آنها با ژست های مختلفی سعی در جذب رای دارند.

زیبایی و محاسن ظاهری اگرچه نعمت خداوندی است اما انگار عده زیادی از داوطلبان شورای شهر واقعاً دچار توهم شده اند و نامزدی برای شورای شهر را با نامزدی و دوران عقد و ازدواج اشتباه گرفته اند.

به هر صورت این نوع رفتار نشان دهنده عمق تفکری است که سطح شورای شهر را که محل خردورزی و برنامه ریزی و تصمیم گیری برای هزاران نفر است را در حد مانکن های خوش تیپ و خوش پوش تنزل می دهد.

و اما مردم چگونه انتخاب کنند؟!

«عکس زیبا زدن» و «استفاده از چهره» ترفند و حقه ی سوخته ای است که مردم نباید فریب آن را بخورند. استفاده از این گونه حقه ها، توهین به عقل و شعور و فهم مردم است.

شوراهای شهر باید عصاره عقلانیت و تجربه باشند که بتوانند بر مبنای یک تفکر عادلانه برای سرنوشت شهر و شهروندانشان تصمیم بگیرند.




برچسب ها : خنج  , شورای شهر  , انتخابات  ,


مطلب بعدی : نتایج قطعی شورای شهر خنج        مطلب قبلی : اسامی نامزدهای تائید صلاحیت شده شورای شهر خنج